Vrátenie a reklamácia

VRÁTENIE TOVARU

Nesadol ti kúsok, ktorý si si objednala? Nič to, tovar zakúpený na nigelita.sk môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia. Je možné vrátiť iba tovar bez známok nosenia s pôvodnými visačkami.

Ako postupovať pri vrátení tovaru:   

  1. Pozorne vyplň Formulár pre odstúpenie od zmluvy. 
  2. Skontroluj správnosť IBANu, na ktorý ti budú vrátené finančné prostriedky. 
  3. Tovar zabaľ tak, aby sa k nám vrátil v poriadku a nepoškodil sa cestou späť.
  4. Formulár vytlač a prilož k balíčku alebo nám ho pošli e-mailom na ahoj@nigelita.sk

Balíček pošli na adresu:   
Dotka, s. r. o.
Spartakovská 18
917 01 Trnava

Peniaze ti budú pripísané na účet uvedený vo formulári do 7 dní od prevzatia zásielky. 
Tovar námprosím, nezasielaj na dobierku. Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý.

Odporúčame tovar zasielať doporučene a uschovať si podacie číslo.
Za nedodanie zásielky alebo oznámenia o zásielke zodpovedá prepravca, preto si, prosím, kontroluj stav svojej zásielky u prepravnej spoločnosti. 
 

REKLAMÁCIA TOVARU

Celý reklamačný poriadok nájdeš v článku V našich obchodných podmienok.  

Ako postupovať pri reklamácii tovaru:

  1. Čo najskôr nás o vade informuj e-mailom na ahoj@nigelita.sk alebo poštou na Dotka, s. r. o., Jána Dalloša 1370/2, 925 21 Sládkovičovo. Pre uľahčenie môžeš použíť vzor Reklamačného protokolu.

  2. Zabaľ tovar a pošli ho na adresu: 

    Dotka, s. r. o.
    Spartakovská 18
    917 01 Trnava

    Reklamácie sa riešia v súlade s príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka.

  3. V prípade, že reklamovaný tovar nie je možné vymeniť, alebo odstrániť závadu tovaru a kupujúci žiada odstúpenie od zmluvy, predávajúci je povinný zaslať hodnotu reklamovaného tovaru na účet kupujúceho, a to do 14 dní odo dňa prijatia reklamovaného tovaru na sklad predávajúceho.

Späť do obchodu